zaterdag 12 januari 2013

Plotseling verdriet

Ik heb een heerlijke nacht gehad. Heerlijk ontspannen. Zo voelde ik me gisterenmiddag al. Ik heb me gisteren namelijk heerlijk laten verwennen door een manueel therapeute. Nooit gedacht dat ik het zo fijn zo vinden! En wat ook enorm fijn is, ik voel een enorme klik met haar. Gelukkig bewaakt zij de tijd, anders zouden we hem gewoon verkleppen!
De avond heb ik heerlijk ontspannen in het zwembad afgesloten. Niet fanatiek gecrawld maar op een rustig tempo mijn baantjes gemaakt. En lekker ouwehoeren met mijn zwemmaatjes. Toen ik dus gisteravond onder mijn dekbed in mijn warme bed lag, met de geur van vrieskou door het open raam voelde ik me zowaar gelukkig! En zo ben ik ook in slaap gevallen. Vanmorgen laat waker, maar het is zaterdag dus moet kunnen. Heerlijk geslapen en mijn lijf voelt goed, wat wil ik nog meer. Eega en ik hebben plannen voor vandaag dus een beetje opschieten moet ik wel. Maar integenstelling tot vaker weet ik precies wat ik aan wil trekken. Mijn supermooie rok! Tijden niet aangehad maar daar komt verandering in! Ik heb nog een superleuk vestje wat er mooi bij past en een shirtje in dezelfde kleur die ook in de rok zit. Voor de stad in doe ik mijn gympen er onder, voor op bezoek mijn hakjes!! En dan gebeurt het, ik krijg mijn rok niet over mijn kont!! Op de heupen blijft ie hangen!! Nu ging jet vanaf die plek vaker moeizaam dus rustig ademhalen en nog eens proberen. Ik voel dat het elastiek niet verder kan rekken, en nog steeds krijg ik en niet over mijn kont!! Is dit nu mijn beloning na al die weken stage? Is dit nu het resultaat na al die moeite? Ik huil, ik huil echt. Ik snap het ook niet. Het meest gekke is dat ik vorige week mijn oude winterjas gepast heb, gewoon om te kijken of ie nog paste en die zit goed!! Moet alleen even de knopen stevig aannaaien want die draad is door de jaren heen wel slap geworden. Glunderend keek ik toen Eega aan, een jas van twintig jaar terug past me nog, is het niet super?? Vandaag ben ik er wat minder blij mee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten